(7 dagen per week van 8.00 uur tot 20.00 uur)
Met Kersten Accountants aan uw zijde hebt u alle informatie om uw bedrijf financieel optimaal te sturen. U profiteert van een gratis scanner, vaste prijzen, een efficiënte online klantportal en advies op maat. Wij zorgen voor een correcte en betrouwbare boekhouding en waarschuwen en adviseren tijdig bij bepaalde zaken. Doordat we met de nieuwste technieken werken, verloopt de communicatie sneller en efficiënter. En dit ziet u terug in onze scherpe tarieven. We zijn transparant en duidelijk in onze afspraken. Iedere actie die buiten de afgesproken prijs ligt, overleggen we eerst met u. Wij zijn accountants én belastingaccountants in een!
Een boekhouder/controller wordt door niemand gecontroleerd, dus is het maar afwachten, bijvoorbeeld ingeval van belastingcontrole of faillissement, of de financien in orde zijn ........ met alle gevolgen vandien .... ook al geeft hij/zij een samenstellingsverklaring af.
Een accountant moet voldoen aan de kwaliteitseisen vanuit de beroepsorganisatie! Wij zijn aangesloten bij de volgende beroepsorganisaties: NOvAA, NBA en het Register Belastingadviseurs. Wij zijn daardoor niet alleen op de hoogte van de laatste regels, maar ook gehouden aan strenge kwaliteitseisen. Daarnaast kunnen wij accountantsverklaringen afgeven bij bijvoorbeeld subsidies. Een goede accountant verdient zichzelf uiteindelijk terug. Uw keuze naar de meeste kwalitatieve zekerheid lijkt me vrij duidelijk!
Samenwerken met Kersten Accountants betekent altijd beschikken over de meest actuele gegevens. Of u nu gebruikmaakt van het principe scannen = boekhouden of liever zelf boekt; in de moderne klantportal vindt u al uw gegevens overzichtelijk bij elkaar. Zo ziet u direct hoe de zaken ervoor staan. Een gesprek met uw accountant krijgt daardoor weer inhoud. Kersten Accountants richt zich niet zozeer op het verleden, maar juist op de toekomst. De toekomst van úw business!
Allebei. Door de online klantportal is de boekhouding altijd correct en up-to-date. Op basis hiervan kunnen wij u perfect adviseren over uiteenlopende zaken die van belang zijn voor uw onderneming. Of het nu gaat om organisatie-inrichting, strategiebepaling of personeel en organisatie.
Als wij bepaalde zaken signaleren, geven wij dit aan. Daarnaast geven we richting. Nieuws dat voor u van toepassing is, zullen wij zeer zeker melden.
Wij houden van duidelijke afspraken, ook wat prijzen betreft. Door onze ruime ervaring kunnen we de tijdsinvestering van bepaalde basiswerkzaamheden goed inschatten, waardoor we u vaste prijzen kunnen bieden. Wel zo duidelijk.
Op basis van de online tariefberekeningstool en een persoonlijk gesprek, bepalen we welk pakket het beste aansluit op uw wensen en uw situatie. Ieder jaar bekijken we of er grote wijzigingen binnen uw bedrijf hebben plaatsgevonden. Als dit het geval is, bieden we een nieuwe offerte aan. We spreken een vaste prijs per jaar af. De betaling vindt maandelijks plaats per automatische incasso.
Alleen diensten die incidenteel voorkomen, zoals hulp bij een belastingcontrole of financieringsaanvraag, brengen wij extra in rekening. Alle andere diensten en communicatie zijn inbegrepen in de maandprijs, zoals het opstellen van de jaarrekening, het analyseren van periodieke cijfers en het verzorgen van belastingaangiften. U kunt dus gewoon kosteloos contact met ons opnemen als u vragen hebt.
De eerste afspraak is geheel vrijblijvend en dus gratis. Samen met u bespreken we de mogelijkheden en kijken we wat wij voor u kunnen betekenen. Op basis hiervan ontvangt u van ons een voorstel.
Met de klantportal hebt u altijd en overal inzicht in uw dossier en administratie via internet. U ziet precies hoe de zaken ervoor staan en welke onderwerpen uw aandacht vereisen. Zo bent u altijd verzekerd van up-to-date informatie in een betrouwbare en overzichtelijke omgeving. Uw papieren boekhouding blijft gewoon in uw bezit.
De voordelen van de klantportal op een rijtje:
Internetboekhouden is volkomen veilig. Kersten Accountants hecht veel waarde aan een goede beveiliging van uw gegevens. Een deel van de abonnementskosten wordt dan ook geïnvesteerd in beveiliging. Het voordeel van een online dossier is bovendien dat het niet aangetast wordt als uw computer crasht of als u wordt getroffen door een computervirus.
Nee. Door de online klantportal kunnen we sneller en efficiënter communiceren. Dit vormt de basis voor onze samenwerking. Afhankelijk van de complexiteit van vraagstukken, communiceren we via e-mail, telefoon of in een persoonlijk gesprek.
Bij Kersten Accountants krijgt u automatisch een vast aanspreekpunt. Bij specialistische zaken kan het zijn dat een professional op dat vakgebied contact met u opneemt.
Ja, voor alle belastingvragen en –kwesties kunt u bij ons terecht. Wij zijn namelijk ook belastingaccountants en hebben een netwerk van specialisten die wij kunnen inschakelen als het om zeer specialistische kennis gaat. Ook voor belastingadvies bent u dus bij ons aan het juiste adres.
Ja, wij geven samenstellings- en beoordelingsverklaringen af, evenals prognose- en subsidieverklaringen.
Vertrouwen is cruciaal in onze branche. Alle relaties die wij met cliënten aangaan, zijn hierop gebaseerd. Dit vertrouwen is het uitgangspunt bij al onze diensten en is schriftelijk vastgelegd in geheimhoudingsverklaringen. Bovendien hebben wij beroepsgeheim.
Een accountantsrapport hebt u doorgaans alleen nodig als u cijfers aan derden moet presenteren. In alle andere situaties hebt u meestal genoeg aan het fiscale rapport.
Wie overstapt naar Kersten Accountants is verzekerd van een vlekkeloze omschakeling. Uw huidige accountant is verplicht om alle gegevens aan ons over te dragen. Uiteraard regelen wij dit op een nette manier voor u. Andersom werkt het precies zo: ook wij zijn vanuit de beroepsorganisatie verplicht om alles naar behoren over te dragen.