Klantportal/online dossier
Internetboekhouden via uw persoonlijke online dossier
Uw online dossier (of klantportal) vormt uw persoonlijke online archief. U vindt hier uw gehele financiële administratie:
- alle financiële basisgegevens (bankstukken, in- en verkoopfacturen en kasstukken);
- overeenkomsten;
- rapportages;
- fiscale aangiften (btw, loonheffingen, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting);
- correspondentie (vragen en antwoorden).
Naast uw papieren archief beschikt u met de klantportal dus ook over een online versie, die aansluit op de wettelijke fiscale bewaartermijn. Bovendien kunt u snel en eenvoudig documenten accorderen. Vanzelfsprekend is de portal ingericht op de XBRL-standaard, die steeds meer wordt gebruikt bij het elektronisch uitwisselen van gegevens. Met de doordachte online klantportal van Kersten Accountants heeft u meer inzicht en minder kosten!
De online klantportal biedt de volgende concrete voordelen:
- altijd en overal uw gegevens bij de hand in een compleet online dossier;
- meer inzicht: altijd de meest actuele informatie beschikbaar voor gerichte (bij)sturing;
- goede beveiliging van uw gegevens, dagelijkse back-ups en inrichting volgens fiscale bewaarplicht;
- praktisch aangiftebeheer: alle aangiften overzichtelijk bij elkaar (verzending door Kersten Accountants na uw akkoord);
- lagere kosten en betere samenwerking door efficiëntere processen;
- snelle communicatie via het portal; u ziet in één oogopslag wat uw aandacht vereist;
- meer tijd over om u te richten op uw corebusiness;
- een gesprek met uw accountant is weer een echt gesprek (sturing in plaats van terugkijken);
- overzicht van nieuws en nieuwsbrieven doordat u deze ontvangt via het portal;
- gemakkelijk te koppelen met andere pakketten;
- inrichting volgens XBRL-standaard (SBR) voor elektronische uitwisseling van gegevens.
Klik hier om contact met ons op te nemen.